studentdagar

Insåg igår att det var sjukt många år sedan jag tog studenten och på onsdag springer min älskade lilla syster ut! ♥

Har haft en underbar helg med sol, vänner, grillning, träning och läsning. Har inte haft någon som helst lust att sitta inne vid datorn när man vet att det ska bli dåligt väder igen. Och visst blev det så... I dag är det ett kompakt molntäcke som täcker himlen och det har duggat lite till och från. Känns lite som lugnet före stormen..

I eftermiddag bär det av till Sthlm så jag ska försöka styra ihop lite pacjning just nu se det ut så här; haha


Har lite klädpanik och hittar inget kul i min garderob. Nåt föslag på vad man kan ha på sig?


Kommentarer
Postat av: Cattis

haha tycker mig se en liten röd posten tröja där bland packningen, den och nit skärpet...gillar skarpt :)

2010-06-07 @ 16:00:15
Postat av: C1

Men nu får du ge dig! Du gör ju inget annat än shoppar, så nåt hittar du nog..! ;) Betydligt mer saker än denna hard working woman har i sin garderob iaf (hinner liksom aldrig shoppa..)! :)

2010-06-07 @ 17:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0