100305





Jeans & kofta --BikBok, Linne --H&M, Stövlar --?, Solglasögon --Cubus

Tog en sen morgonpromenad med Zahara idag för jag skulle ner till gymmet och skriva på lite papper. Har tagit över en tjejs träningskort så nu behöver jag inte binda upp mig i minst 8 mån. Skönt med tanke på att jag inte vet hur länge till vi bor här. Gymmet sammarbetar inte med några andra gym så jag kan inte flytta med kortet heller..
Är lika superfint väder idag, så väl hemma satte jag mig ute i solen och pluggade. Gud vad jag har saknat det! Längtar verkligen tills uteserveringarna öppnar!

Om ca 1½ timme kommer min syster som stannar tills på tisdag. Ska bli supermysigt! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0