100320


Har haft mycket plugg, jobbiga beslut har tagits och humöret har inte varit på topp. Så därför har det blivit lite bloggpaus.
Ska försöka ändra på det nu när skolan faktiskt är slut. Fick MVG på de två sista proven, så slutresultaten blir 5 MVG och 2 VG på kurserna.

Ikväll blir det lite födelsedagsfirande och sedan ut och dansa. Ska bli riktigt kul! Måste bara försöka bestämma mig för vad jag ska ha på mig... I-landsproblem! ;o)

 

Ska visa mina fynd jag gjorde i veckan också, men det får bli imorgon tror jag!

 

Ha en bra lördag!!


Kommentarer
Postat av: Chris

GRATTIS <3 !!! Så nu är det bara att flytta hit och skaffa ett jobb som matchar dina fina betyg!!

2010-03-20 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0