100325

Är på sjukt bra humör idag (om jag inte tänker för mycket vill säga, men det är ju dumt att göra det!? ;o)) Våren verkar vara här för att stanna och gatorna håller på att sopas för fullt. Underbart! 
Har varit igång sedan halv 9 ungefär med morgonpromenad med Zazzie, en vända till Arbetsförmedlingen för att skriva in mig igen, förbi jobbet för att lämna anmälan till Postmilen sista helgen i maj och nu har jag precis kommit hem från gymmet. Gick åt h-vete att springa först, fick sådan jäkla håll, men efter att ha gymmat lite hoppade jag upp på bandet en stund igen och fötterna fullkomligt flög fram. Härligt!

Nu blir det duschen och sedan kanske en vända in till Växjö. Ska överraska älskling med våfflor senare tänkte jag. (Om du inte läser det här, för då är det din tur att göra våfflorna älskling! hehe)


Det var inte länge sedan det såg ut såhär och nu är nästan all snö borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0