17:38

Har haft en väldigt mysig dag idag. Först en lång promenad på förmiddagen med Lorena och sedan åkte vi in till stan för en liten seconhand runda. Hann även med H&M och Gina Tricot. Gjorde en hel del fynd, både lampor och kläder, men det får jag visa en annan dag.

Nu ska jag strax kila till jobbet och spendera natten där. Hur nu det ska gå med tanke på att jag vaknade 20 över 7 och har vilat/halvsovit i 45 min nu på eftermiddagen och imorgon är det plugg som gäller hela dagen (förutom när jag ska iväg och träna ). Men det får helt enkelt gå.

Nä, nu är det nästan lite bråttom!


Kommentarer
Postat av: Lollo

hoppas det går bra! syns imorgon på träningen =)

2010-03-17 @ 22:47:42
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0