24 mars 2004



Är väldigt tomt och tyst här hemma utan Baileys men han har det bättre där han är nu, hur ont det än gör. Skönt att vi har Zahara som vi kan överrösa med kärlek.

För att helt byta samtalsämne till något roligare så firar jag och älskling 6 år tillsammans idag. Jobbar ikväll, men vi ska nog hinna med en mysig middag med lite tända ljus.

Nu ska jag fortsätta kolla på New Moon. Tog ett bad och började titta men sen ringde en kompis så vi pratade i 40 min. Såg ut som ett russin när jag väl klev upp!

Kommentarer
Postat av: Pappa Per

Ja, GRATTIS på er båda två. Ta hand om er och Zahara så ses vi nästa vecka.

2010-03-24 @ 13:42:36
Postat av: Chris

GRATTIS!!! från en sduvig mamma....

2010-03-24 @ 15:38:49
Postat av: Elin

Grattis! och massa kramar <3<3

2010-03-24 @ 15:47:32
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0