dagens


Jeans --Diesel, Tröja & Linne --Gina Tricot

Sitter i soffan med en brännande sol i ryggen. Somnade inte fören efter 6 någongång i morse, så det har inte blivit så jättemånga timmars sömn. Fast jag känner att ju ljusare det blir och om solen skiner så behöver jag inte lika mycket sömn som under vinterhalvåret. Var länge sedan jag kände mig så pigg och utvilad som jag har gjort de senaste dagarna.

Schemat idag består av en sväng till Växjö för att byta träningsbyxorna jag köpte häromdagen, sedan ska jag på ett möte på gymmet med en PT, träna och sedan mysa med min älskling. Igår sågs vi knappt på hela dagen (hann med ett hej och ett hejdå innan jag stack till jobbet) så idag blir det lite förlovnings-firande-mys-aktigt. hehe

Kommentarer
Postat av: Lollo

söta ni är båda två =)



fick du lämna tillbaka byxorna? hoppas det! sns imorgon vid 13 =)

2010-03-10 @ 16:52:40
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0