100511



Blev en liten löprunda efter lunch och efter den drog jag ner till gymmet och körde en timme. Var ruskigt jobbigt att springa, benen kändes som bly och näsan rann konstant! Jäkla pollen!!! Den där milen om 2½ vecka känns väldigt långt borta just nu men jag hatar att ge upp så i värsta fall så får jag väl gå...

Ringde jobbet förut och det blir nog inget jobb i natt för mig utan bara 18-21.45. Skönt på ett sätt, men jag behöver verkligen pengarna. Ska se om de behöver folk på torsdag annars så är jag ledig tills på fredag kväll..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja! Du måste ju få in pengar nu så du kan köpa den där kameran!! ;0)



...Hursomhelst hoppas jag att det löser sig för dig.



Hoppas du oxå haft en fin dag. :0)

(Stockholm var det va?.....)

2010-05-11 @ 19:05:28
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0