Avatar


jag som avatar

Nu har jag också sett filmen som alla har pratat om! Tyvärr inte på bio och tyvärr inte i 3D, men vad gör man!? Jag önskar att jag hade sett den innan jag hade hunnit höra alla andras åsikter, nu förväntade jag mig så otroligt mycket! Men jag kan inte säga något annat än att jag tycker att den är bra.

Nu ska jag leta upp någon mer film att glo på. Vet inte om det blir nattjobb imorgon men det är ju lika bra att förbereda mig för det, dvs vara uppe lite längre idag och sova länge imorgon.


Någon som kan rekommendera någon bra, lättsmält film?


Kommentarer
Postat av: Lorena

du ser ut som hon avatar tjejen, väldigt lik! & fin =)

2010-05-11 @ 00:36:55
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Stora blå smurfar...

2010-05-11 @ 11:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0