101125


foto: Lollo
Snön yr utanför fönstret och det är ett par minus, så jag drömmer mig tillbaka till i somras...


Gick hem från jobbet igår kväll... Skulle ha jobbat 18-05 men vid 22 gav jag upp. Gick helt enkelt inte! Ska egentligen jobba ikväll också men jag skippar det. Känns inte som någon bra idé utan det blir till att vila!
 
Är gift med världens bästa! I tisdags kom han hem och överraskade mig med en iPhone 4, så nu har jag äntligen kopierat alla nummer till ett nytt sim-kort och lagt över alla bilder och filmer på datorn. Nu ska jag bara lära mig den också! haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

aha vad gulligt av Claes =) skickade precis ett mess till dig, hoppas du fått det! & visst är det svårt att skriva till en blrjan? ;) puss

2010-11-25 @ 12:58:10
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0