ett steg närmare målet

Trots att jag är helt slut på kvällarna så kan jag inte sova på nätterna, och jag vill inte sova längre än till max 9 på mornarna. Vill ju hinna få så mycket som möjligt gjort med renoveringen innan det blir mörkt! Tröttsamt!! Hoppas jag kan sova i natt i alla fall och slipper ligga och snurra runt...

Blev klar med sovrummet igår, så imorgon ska jag till IKEA för att köpa inredning till garderoben. All ren tvätt här hemma ligger bara och väntar på att flyttas in på nya stället!

garderoben kommer nog att bli så här på ett ungefär;

Skulle helst vila ha byråerna bredvid varann, men det är en jäkla kran i golvet. irriterande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg.

2010-10-27 @ 23:01:57
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Pretty Random Jewellery

Kika gärna in mina egendesignade supertrendiga smycken. Jag säljer bland annat korsörhängena och halsband som massa kända bloggare bär. Bland annat Kenza, Maria Montazami och Febb. Ha en superfin dag!

2010-10-28 @ 11:29:18
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0