nu är det verkligen höst

Usch! Har verkligen regnat hela dagen idag. Riktigt höstrusk!
Har fyllt dagarna med plugg och ikväll har jag jobbat. Fick äntligen hem mina fotoböcker till kursen igår, så nu har jag kunnat börja på riktigt!
I morgon bitti åker vi dock upp till Stockholm och sedan vidare ut till landstället i skärgården för att stänga igen för vintern. Blir utan internet då, men ska ta en massa fina bilder som jag kan visa när vi är hemma igen.

 
Så här fint väder hade vi förra året när vi var ute och tog upp båten och stängde igen. Hoppas det blir så nu med!


Kommentarer
Postat av: Lorena

hoppas ni får lika fint väder i år med ja! Skicka hit lite sol också ;

;)

2010-10-08 @ 13:37:23
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0