en dag kvar till oktober...


Jag och Zahara i torsdags
Tröja --VeroModa(?) / Jeans --BikBok / Skinnjacka --Carlings / Stövlar --DinSko / Solglasögon --Indiska

I dag har jag haft utbildning på jobbet mellan 7-16, det samma gäller imorgon. Kul att äntligen få lära sig något nytt! :o)
I morse när jag skulle cykla till jobbet så var det 0-gradigt och frost ute, det blev med andra ord dubbla tröjor, jacka, mössa, halsduk och så invigde jag mina nya fleecevantar jag köpte i somras -ursköna!

Nu har jag varit på ett bodybalance-pass och ska hoppa in i duschen. Ska fixa matlåda tills imorgon också så att jag kan ligga och dra mig lite längre när klockan ringer! haha


Kommentarer
Postat av: Lorena

hoppas det går bra på utbildningen. synd att du inte kan vara med idag!!

2010-09-30 @ 12:57:28
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha skrev precis ett sms til dig ju & frågade om vi skulle rida nästa vecka & så läste jag din kommentar nyss =) när kan du? kram

2010-09-30 @ 18:05:56
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det tar ju lite tid. men onsdag passar mig, jobbar till 13 tror jag & du sover ju ändå. men vi kan ta en 1 timmes tur kanske? ska jag ringa & kolla omdet går? kostar 250 flr en timme. kram

2010-09-30 @ 19:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0