en härlig dag i mitten på september

Har inte varit någon större aktivitet här, men har inte haft så mycket att skriva. Nu har jag det däremot!


helt ärligt -en något nervös Annie! haha, men mest för att det skulle vara kallt!





Jag och älskling åkte till Lollo och Niklas och hälsade på idag och efter lite velande så blev det vattenskidåkning. Var första (men definitivt inte sista!) gången för mig och jag ställde mig upp på första försöket och klarade att stå upp hela "rundan". Hur kul som helst! Men nu är jag helt slut i armarna! haha
Är glad att de hade våtdräkter, annars hade jag bangat ur!

Nu ska jag snart lägga mig och läsa. Är helt slut och jobbar 06-16 imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är GRYM! =) hoppas det går bra att jobba imorgon! kram

2010-09-12 @ 21:37:39
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Daella

Vad du är duktig !!!

//daella

2010-09-19 @ 07:12:30
URL: http://daella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0