Ännu en dag med strålande sol. Klagar verk...

img_1921 (MMS)

Ännu en dag med strålande sol. Klagar verkligen inte men jag undrar när det ska komma ett bakslag... Hoppas inte! I eftermiddag ska vi åka in och få hjälp med deklarationerna, eller, det är väl mest jag som ska få hjälp. Claes slipper göra sin själv! (fusk) Hoppas på att kunna göra en del avdrag i och med att vi sålde huset med förlust. Alltid trevligt att kunna få tillbaka lite extra! :o) Ska även passa på att byta ett linne som jag inte tror jag kommer använda. Kändes som jag hade ett tält på mig... Men nu, fortsätta sola! :o)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag vill ha ett bakslag litegrann. Har köpt en vårjacka som jag aldrig verkar få användning för! ;) Puss

2011-04-27 @ 16:52:23
URL: http://wiffi.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken härlig blogg du har =)

2011-04-28 @ 08:40:32
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0