Då var vi på väg ner till Småland igen. Ha...

img_9890 (MMS)

Då var vi på väg ner till Småland igen. Har haft en jättemysig helg innehållande filmkväll hos bästa Carin och Stefan, födelsedagsfirande av min brorsdotter, middagsmys med familjen och idag har vi varit på brunch och loppis ute på Siggesta Gård med C och S. Så trist att vi bor så långt ifrån varann så att vi ses så sällan! När vi körde förbi Kungens Kurva smet vi in och kollade lite på Babyland så nu sitter jag och bläddrar i deras katalog. Vi är fortfarande inte helt hundra på vad vi vill ha för vagn, så det får bli en tur in till Växjö i veckan igen och kika lite till. Att det ska vara så j*kla svårt!?!


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- like ur header!

2011-04-03 @ 16:03:23
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Lollo

jaa på tisdag kan vi träffas i stan =) jag är pigg nu fast ändå trött och så för jag har typ ätit en rostad macka på hela helgen.. haha. men på tisdag ska jag nog vara fit for fight igen =)puss & kör försiktigt!

2011-04-03 @ 16:08:05
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: C

Ja, nu tar ni och flyttar upp! Vi ses alldeles för sällan..! Och det är ju så trevligt när vi gör det! Tack för en mysig helg! Puss!

2011-04-05 @ 14:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0