Har haft en underbar helg! I lördags fick ...

img_1927 (MMS)

Har haft en underbar helg! I lördags fick jag och älskling ett ryck och målade väggar, tak och lister i matrummet. Väldigt välbehövligt kan jag säga! Vi köpte även nya blommor, hängde upp nya gardiner och hann sitta i solen och njuta.  Igår åkte vi och hälsade på Lollo och Niklas i deras stuga utanför Kalmar. Det bjöds på god lunch, promenad, strålande sol och jag hade med mig en kladdkaka till fika. På hemvägen stannade vi till på Ikea och kikade lite. Köpte bara två kuddar så vi får se om det blir ett besök till i veckan.  Min dator vill förövrigt inte ladda. Höll på att skriva ett inlägg igår när den stängde av sig själv och nu startar den alltså inte igen. Suck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MYS! mindre kul med din dator.. Hinner inte komma bort idag men en dag i veckan kanske? Hoppas på sol=)

2011-04-11 @ 13:25:47
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0