skärtorsdag

Skärtorsdag idag då. Jobbade igår kväll och nu är jag ledig i en vecka. I alla fall från Posten, på söndag ska jag jobba på Stadium. Längtar nästan lite! Men först blir det påskmys med familjen som kommer ner i dag. Det är första gången som mamma och pappa ser nya boendet, så jag håller på att tvätta undan och göra det fint. :o) Tyvärr så känns det som att jag kommer få ägna större delen av dagen i tvättstugan för en av maskinerna är trasig... Drygt! Måste komma på hur man kan ladda upp bilder direkt från iphonen till bloggen, någon som vet eller är det bara för mig som det inte funkar?

Kommentarer
Postat av: Victoria

Glad påsk älskling! Du kan ju skicka mms men då kommer dom direkt upp i bloggen, puss!

2011-04-21 @ 10:00:01
URL: http://wiffi.blogg.se/
Postat av: Elin

Ses om några timmar! <3

2011-04-21 @ 11:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0