ett minne blott

Vår älskade lilla gullunge är idag två veckor och kulan ovan är ett minne blott! Gud vad fort magen har försvunnit!! Är väl inte riktigt tillbaka kroppsmässigt men det sägs det ta lika lång tid att bli som man är gravid. Är dock förvånad över hur fort det har gått för mig. Har gått ner merparten av kilona jag la på mig och magen är som sagt i stort sett borta. Amning is the shit! Haha. Fast jag måste erkänna (hur trött jag än var på att vara gravid i slutet) att jag saknar magen och sparkarna lite grann. Fast det är klart oslagbart att ha henne hos sig. :o)

Kommentarer
Postat av: Denana

Vacker bild!

2011-08-16 @ 21:11:13
URL: http://denana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0