borta bra men hemma bäst

Landade igår eftermiddag i Stockholm men sov hos mamma och pappa och åkte ner idag. Har haft ett par riktigt bra dagar i Bangkok med mycket shopping. Dock så var jag allt annat än flitig med kameran de sista dagarna tyvärr. Energin fick gå till att handla! haha Fast så mycket i klädesväg har det inte blivit trots att det fanns mycket fint som jag hade velat ta med hem. Inte så kul att köpa kläder nu som jag inte kommer kunna ha fören kanske nästa sommar... Men lite har det blivit. :o) Väskan står fortfarande ouppackad i hallen (hatar att packa upp!) så shoppingen får ni se en annan dag när energin har återvänt. (magen har blivit lite sämre efter resan så nu är det focus på att bli frisk!)

Två fynd jag gjorde på en marknad i Hua Hin. Ca 25 kr/st! (strasstenarna på andra paret tror jag dock får ryka)


Kommentarer
Postat av: Anonym

första paret var superfina! & rosetten var mju bara för söt på dom andra=) verkar sköna också! kram

2011-02-07 @ 18:11:59
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0