den sista februari tjugohundraelva



Den här kavajen fick bla följa med hem från Växjö i torsdags. Från H&M 299:-. Kan knäppa den än så länge men i vår och sommar får jag ha den öppen. (Tycker nästan att den är snyggast då i vilket fall som helst.)

Invigde den i lördags när jag var på lite tjejfest. Resterande brudar skulle ut sen så jag körde in dem, men hoppade krogen. Kan inte påstå att jag är jättesugen på att gå ut. Dels är Växjös uteliv inte så mycket att hänga i julgranen och på vintern är jag aldrig lika sugen som på sommaren. Sen har vi ju det faktum att jag inte kan dricka nu heller. ;o) Inte för att jag måste göra det för att ha kul, händer att jag går ut nykter, men jag orkar inte lika mycket nu som innan jag blev gravid... Så det blev hem och gosa med mina älsklingar istället.

Nu väntar jag på att Claes kommer hem från kontoret så vi kan åka till gymmet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är!

2011-02-28 @ 16:21:54
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0