i ett land där solen skiner...






I lördags bojkottade vi Småland och åkte ner till Claes föräldrar. De har flyttat ner till sitt sommarhus som de håller på att renovera/bygga ut. Ligger nästan precis vid vattnet så på somrarna vaknar man ibland av fiskebåtarna som ger sig ut. Hur mysigt som helst!
Vi blev bjudna på en italiensk restaurang i lördags kväll och jäklar vad gott det var!! Blev typ mätt på förrätten.. haha

Igår var det gråmulet och iskallt hela dagen så jag höll mig inne och sorterade bland räkningar och annat. Skönt att ha det gjort! Men idag skiner solen och jag är sugen på att åka in till stan, sätta mig någonstans i solen med en kaffe och bara njuta!

Fan! Nu snöar det ju! :o(


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa kan vi inte göraq det på torsdag? åka in till stan & sitta ute på PM? OM det är fint väder vill säga ;) puss

2011-02-22 @ 18:26:17
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0