två fruktansvärda dygn...

Min mage sammarbetade aldrig med mig i söndags... Istället så har jag haft två av de värsta dygnen i mitt liv. Hade världens frossa natten till i måndags och inte ens två duntäcken hjälpte! När febern kickade igång i måndags eftermiddag och jag inte ens fick behålla yoghurten jag åt till lunch tog vi en sväng till sjukhuset och jag fick antibitika och dropp.. Inte för att jag fick behålla något på kvällen heller och längtade hem väldigt mycket ett tag... Men det måste ha gjort sitt... Igår sov jag i stort sett hela dagen så idag, efter ungefär 30 timmars sömn, är jag på benen igen. Tack underbara älskling för att du tar hand om mig/oss!


Kommentarer
Postat av: Lorena

USCH vad jobbigt det låter! Här hemma är alla magsjuka, eller ja inte jag & nicklas men många andra och hoppas att man inte får det! Vad skönt att höra att du är bättre vännen! På lördag ska jag passa er första bebis (som Ellan kallade henne, hon är ingen hund hon är en bebis) haha. Hälsa Claes & ha så kul i bangkok! puss & kram

2011-02-02 @ 12:33:42
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Elin

Skönt att du mår bra igen! Shoppa inte lugnt i Bangkok! :D

Saknar er här hemma! Puss <3

2011-02-02 @ 15:08:22
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: C

Pluttan! Stackars dig/er! Skönt att höra att du mår bättre! Vad Claes är bra som tar hand om er!

Saknar dig och hoppas vi ses när ni kommer hem! Stannar ni nåt i Sthlm? När kommer ni? Ha det grymt i Bangkok och buy me something nice..! ;)

Puss!! <3

2011-02-02 @ 18:16:35
Postat av: Lorena

jaa vad kul, se om du hittar nåt fint ;)Shoppa lugnt! =) puss!

2011-02-03 @ 14:08:08
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0