på order

Efter lite påtryckning från olika håll har jag äntligen fått tummen ur och ska ta upp bloggandet igen.

Har gått igenom de senaste månaderna som i en dvala känns det som. Tiden har gått jäkligt fort trots att jag knappt har gjort något! Men nu har min trötthet börjat släppa, det går mot ljusare tider och om ungefär ett halvår så får vi tillökning i familjen. ♥ I måndags var vi och lyssnade på hjärtat och när vi kommer hem från Thailand så är det dags för ultraljud. Längtar nästan mer till det än till själva resan -är jag konstig då? ;o) Men det ska bli så himla skönt att komma iväg till värmen och koppla av ett tag!

Har knappt fotat någonting den senaste tiden, men lite bilder från jul och nyår ska jag nog kunna rota fram, tills dess får ni en gammal.



Nu ska jag och Zahara ut i solen och njuta!


Kommentarer
Postat av: Vickan

<3 Äntligen!!! Och nu... En MAMMABLOGG! PUSS!!!

2011-01-13 @ 13:57:11
Postat av: Sarah Brundin

Grattis Annie, jag visste det ;) Vilken vecka är ni i? :) Vi var på ultraljud idag och det var helt otroligt :D Kram

2011-01-13 @ 14:04:15
Postat av: Annie

Är i vecka 15. Ska på ultraljud den 8e. Längtar! Vet ni vad det blir för nåt?

Haha, ja... Vad har hänt med din blogg då Vickan? ;o) ♥

2011-01-13 @ 14:40:38
URL: http://zaharaa.blogg.se/
Postat av: Vickan

Jag veeet... funderar med jämna mellanrum på att dra upp den igen men att kanske mer inrikta mig på mat och barnmat. man ska göra det man kan bäst typ. bilstolen är iaf utmonterad nu och står här och väntar på Timmey! puss

2011-01-13 @ 15:48:58
Postat av: Cakan

Haha, mammablogg vore najs, men se på Vickan..! ;) Kul med ett inlägg iaf! Jag längtar också till den 8e! Puss!

2011-01-13 @ 21:34:08
Postat av: Elin

Längtar oxå till den 8e! :D Puss på dig/er bästa syster!

2011-01-14 @ 12:28:47
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Sarah Brundin

Vad underbart! :D Nej vi vet inte och frågade inte heller, men jag är säker på att jag såg en snopp, men vågade inte säga nåt ifall hon som gjorde ultraljudet skulle försäga sig :P Bara bebisen är frisk så spelar det ingen roll :) Ska ni ta reda på vad det är? :)

2011-01-14 @ 13:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0