mobilblogg

img_3190 (MMS)

Har haft elektriker hos oss sedan strax efter 7 imorse. Passade på att ha tvättdag, men vad sjutton ska jag hitta på emellanåt?? Rymde upp till min svägerska en stund men sedan var jag ju tvungen att ta mig hem och fylla på en ny laddning i maskinerna. Nu väntar jag bara på att dom ska ta lunch så jag kan gå ner och länsa kylen. Är hungrig! Ja just det. Claes var på återbesök hos ortopeden idag också. Fick tyvärr inte det beskedet som någon av oss hoppats på utan nu ska han få en remiss till magnetröntgen och i värsta fall så blir det operation. Suck! Lär ju hända lagom tills att liten kommer...


Kommentarer
Postat av: Victoria

faan också. men jag tror nog att det finns frivilla till att vara hos er och hjälpa till med pyret och allt runtomkring. Får jag gosa lite så kan jag ställa upp med matlagning tex! ;) puss

2011-03-30 @ 11:25:36
URL: http://wiffi.blogg.se/
Postat av: Pappa

De´ va´ ju piss, hoppas magnetröntgen visar att det inte är så illa.

2011-03-30 @ 12:27:27
Postat av: Johanna

Stort grattis till er båda! Vad gulligt att du också kallar den lilla för pyret. Det låter ju så mysigt:) Och vad härligt med ett sommarbarn. Hoppas bara att det inte blir värmebölja. Då får vi ligga och svalka oss i skuggan:)

2011-03-30 @ 20:23:08
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0