sytt och nytt



Fick igång mammas gamla symaskin igår så jag roade mig med att sy in benen på ett par jeans, tre kuddfodral och ett babynest. Ska köpa lite mer typ och sy en amningskudde också för den inne på Jysk var ju en nackkudde! Hade missuppfattat storleken totalt... Jaja. Kom inte därifrån tomhänt ändå utan det blev ett fint underlägg till skötbordet. Tyvärr blir det lite för tjockt när man ska stänga, så vi får se hur vi ska lösa det...

Har bråkat med min dator i säkert en timme nu bara med att försöka få igång den så nu struntar jag i den och sätter mig ute i solen istället.
Kommer inte bli mycket uppdateringar i helgen heller för imorgon ska vi i väg på äventyr! (Dock inte som för två veckor sedan. Haha Snarare tvärtom...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0