vagn



Nu har jag och älskling bestämt oss i vagndjungeln och beställt vagn. Det blir en Brio Happy med en svart Harmony sittdel (så kan man köpa färgade åkpåsar och sittdynor) och en svart Heritage liggdel (inte hårdliften som är på bilden alltså men det var den enda som man såg den fina insidan i). Så nu längtar vi ännu mer tills vi får träffa vårt lilla pyre! ♥
Ska byta sängen vi köpte också (den sänkbara sidan var bara sänkbar genom att skruva fast sidan i olika lägen. Inte det jag var ute efter! Men jag har hittat en annan, tyvärr några hundralappar dyrare men jag tror jag hade stört mig väldigt om vi behållt denna.)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Pyret kommer åka kungligt!!! Puss!

2011-05-02 @ 20:07:26
URL: http://wiffi.blogg.se/
Postat av: C

Längtar också...! :)

2011-05-07 @ 17:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0