vårruset i höstkyla



Gick vårruset igår (tillsammans med jag vet inte hur många tusen(?!) andra) och ryggen gör inte riiiktigt så ont idag som jag trodde att den skulle göra. Så it's all good! Typ... (gör mer ont än vad jag hade hoppats på..)
Hatar att kroppen ska begränsa mig! Vill ut och springa, gymma, gå långprommenader eller välja att strunta i träningen och inte tvärt om. Men å andra sidan är det bara runt 11 veckor kvar tills vi får ett litet tillskott till familjen, så helt åt helvete är ju inte allt. :o) (Även om jag mer än gärna skulle skippa foglossningarna. Fy!)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med världens underbaraste mysvovve och titta på SATC innan det blir jobb vid 17.30 ikväll.


Kommentarer
Postat av: Lorena

usch tyckr det är jobbigt att höra att du har ont! Ska vi kanske ta en mysdag nästa vecka? SATC filmerna kasnske? så kan vovvarna underhålla sig själv och busa!

2011-05-05 @ 17:30:57
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0