...

Åh! Blir så sur på mig själv ibland! Hade tvätttid igår och tvättade en duk som tydligen aldrig blivit tvättad innan, vilket resulterade i att den nya klänningen jag köpte till Filippa inte längre har vita blommor utan rosa och att den nya fina julklänningen jag köpte till henne i lördags numera är vit och rödrandig med en ljusrosa spetskant. suck!! Jaja... Får citera Karlsson på taket; Det är världsligt...

Nu ska jag väcka den lilla prinsessan (som blir 4 månader idag!) så hon kan äta innan jag ska åka in till Växjö. I morgon ska jag vara modell för Makeup Store igen och jag ska in och prova outfit inne på Gina Tricot. Jag ska tydligen vara "julig", får se vad det blir för kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0