slappardag


Älskar doften av liljekonvaljer!
Jag och älskling har haft en riktigt slappardag idag. Skippade träningen för kroppen kändes på tok för seg, så jag tänkte försöka köra ett dunderpass imorgon istället. Men lite promenader har det i alla fall blivit mellan filmerna i soffan.
Nu ska jag kika klart på Hairspray och sedan se om jag kan hitta någon annan film jag kan slå ihjäl lite tid med. Hoppas på nattjobb imorgon så jag tänkte vara uppe ett tag till och sova lite längre imorgon.


Har ju förresten helt glömt bort att berätta vad jag fick i födelsedagspresent!

Fick bland annat ett armband, en härlig bodylotion, läppbalsam, presentkort på MediaMarkt, vin och det bästa av allt En resa till Thailand i januari!!!! Ska bli så otroligt underbart!! Det var av älskling, hans familj och min familj som jag fick det. Den 22/1 åker vi och är borta i två underbara veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0