balvisning

Gick hemifrån innan 10 igår och kom hem straxt efter 20. Även om det inte var särskilt ansträngande så skulle jag inte ha haft något emot att kommit senare och bli tillfixad sist. Men men. :o) Kul var det i alla fall fast idag känner jag att det får bli en dag i soffan. Även om jag känner mig bättre så rinner näsan hela tiden och halsen är inte helt 100...

Fotade inte jättemycket (eller, det var inte så många som blev bra.. haha), men här är några bilder i alla fall. Hade på mig en jättesöt bollongklänning som var blåskimmrande upptill, sminket gick i blått och så blåa blommor i håret.


(helt sjukt vad mycket hår jag får om man använder volumaster. Love it!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiina du!

2011-02-18 @ 14:44:20
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0