myshelg

Igår var en urmysig dag!
Vi började dagen med att göra matsäck och fika vid en sjö på väg neråt till Mörrum. C ville provköra en Spider, eller vad de nu heter... ;o) Jag åkte såklart med, var faktiskt riktigt kul! Lite läskigt var det dock när C gasade på ordentligt. Kändes nästan som att jag skulle åka av baklänges!
Efter det åkte vi till Karlshamn och fikade i solen innan vi gick en liten sväng på stan. När vi tröttnad på att flänga runt i bilen så åkte vi tills C's föräldrars sstuga där vi lyckades bjuda in oss själva på grillning och lite vin! (till mig, C körde. ;o))
När vi kom hem blev det horisontellt läge i soffan. Något annat orkade vi inte riktigt!

Idag har varit en lugn dag. C har städat och jag har legat ute och solat i bikini(!) och varit en sväng på gymmet.
Nu ska vi snart laga lite middag. Blir carbonara! *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0