fredagsdrink och storstadspuls (äntligen)

Hade en übermysig kväll igår med min älskade C1! ;o)
Vi började med att gå en sväng till Tyras och BlondinBellas lyxoutlet inne i stan. Hittade tyvärr inget, eller jo, men jag hittade inget som min plånbok godkände. hehe Insåg sedan att jag hade fått skatteåterbäringen, men, men. Kanske att vi har råd med en sista minuten i januari istället om jag håller lite i slantarna!
Efter det så tänkte vi gå och äta på Vapiano i Gamla Stan, men det var sådan j*kla kö så vi hamnade på Sonias Grek(?) på söder istället. Sååå gott! Blev till och med bjudna på vår "efterrätts"-drink för att vi fick in vår varmrätt innan vi hunnit dricka upp fördrinken. Hur snällt är inte det?!
Efter middagen traskade vi till Skanstull och tog en drink till på Clarion innan vi hoppade på tuben och åkte hemåt. Blev alltså ingen sen natt, men jag var lite seg efter att ha kört från småland och Carin skulle upp och jobba idag.
Mysigt hade vi det i alla fall men tyvärr blev det inga bilder för min mobil dog.

Nu ska jag återgå till mina uppslagna pluggböcker. Ska försöka få så mycket som möjligt gjort, så kanske jag hinner in till stan en sväng i eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: C1

Ja, visst var det mysigt!?! :)

Du ska få mina mobilbilder sen så kan du lägga upp våra drinkar.. ;)

Va julig och fin bloggen har blivit! Tummen upp för den!

Puss

2009-12-06 @ 14:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0