ny mobil

Idag fick jag äntligen min nya mobil! Telia ringde mig för drygt en vecka sedan och hade något erbjudande. Då mitt abonnemang hade gått ut och jag hade planer på att binda upp mig och skaffa en ny telefon så passade ju det alldeles utmärkt!
Så nu ligger den på laddning och sedan hoppas jag på bättre mobilbilder! ;o)


Sony Ericsson c905

Kameran jag anväder idag måste man tejpa ihop vid batteriluckan, så det blir till att önska sig en ny sådan när jag fyller år! (2 ½ vecka kvar bara. ;o)) Kamerabilder blir ju trots allt det bästa! Men jag vill ha en ordentlig kamera. Kanske Nikon D40x? Inte en liten fickkamera -det kan jag använda mobilen till...


Nikon D40x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0