systuga

Nu har jag jobbat klart och hunnit med lite såpa-tittande och mat. :o) Gud vad hungrig jag var när jag kom hem!

Funderar på att åka in till stan i morgon och köpa tyg till en klänning. Tycker att det är riktigt läcker med ett fodral med dragkedja fram. Kanske kan vara nåt till helgens fest?! (Också en anledning till varför jag funderar på tunikan med knappar istället för dragkedja, jag funderar ju på att sy en själv. Betydligt lättare att sy en sådan än en med knappar! ;o))

Tänkte passa på att slänga i väg ett litet grattis till min söta svägesrka, Claes syster. Hon fyller år idag, så grattis! (lite sent påtänkt, men i alla fall. Ett sms ju kom iväg på förmiddan.. :o))

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0