fullt ös

Idag har det varit fullt ös hela dagen, så jag har inte hunnit packa upp datorn fören nu. Möte inne i Växjö, inköp av nya gardiner (som äntligen kommit in igen) och städning. Har städat och putsat som en tok idag för vid 5-snåret så kom mäklaren.... :oD

Helgen var helt underbar. Strålande sol och kav lugnt hela lördagen, så dra upp båt och ställa undan utemöbler gick lätt som en plätt! :o)

Lite bilder från helgen:

 

I onsdags så kom det ju ett par och kollade på vår bil, men ville inte ha den. Vi deppade inte ihop helt för det utan åkte ner till Tingsryd i torsdags och bytte in den i stället. Så nu är vi Saabägare och jag står som ägare, dvs min första bil på pappret! :o) hehe Det gäller att glädjas för det lilla.

Har dock annat att glädja mig betydligt mer över idag. Fick en glad överraskning på mailen och jag kom in på utbildningen som jag har sökt!! :o) Är så glad!!! Nästa måndag börjar jag, så nu har jag något att göra och ska fokusera järnet!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis :D

2009-10-12 @ 22:02:31
URL: http://dancergirl85.blogg.se/
Postat av: Pappa

Stort G R A T T I S ! !

2009-10-13 @ 06:25:38
Postat av: Elin

Grattis här oxå! Och landet<3

2009-10-13 @ 15:19:37
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Chris

Jättekul!! Men hur gick det med mäklaren??

2009-10-13 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0