blå blå himmel


Vill vara brun och ligga på en strand någonstans och läsa...

Har absolut ingen röst idag och svinont i halsen... Älskling är på Apoteket för att se om han hittar nåt kul som jag kan hälla i mig (för våra sista ihopskrapade pengar -tur att det är löning på måndag!!).
Så det blir en lugn dag och jag ska försöka att vara tyst hela dagen, vilket inte är det lättaste!
Är ju så himla underbart väder ute, men jag får väl pälsa på halsen ordentligt och sätta mig ute och läsa eller något, vägrar att bara ligga inne idag också -framför allt när solen skiner från en klarblå himmel!


Kommentarer
Postat av: elin

vilken underbar bild!

2010-04-24 @ 21:03:07
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0