alla ♥-dag

*pust* Älskling hade fixat en överraskning till mig idag. Han stack iväg en stund på morgonen och kom tillbaka med blommor och så sa han att jag skulle klä mig varmt. Sagt och gjort och ut i skogen gick vi med matsäck och annat gott. Ett litet problem bara. Båda hundarna stack så innan vi kunde ha det lite mysigt så var det bara att pulsa efter! Efter att jag skrikit mig hes och pulsat runt i lårdjup snö i närmare 2 timmar så var äntligen båda hundarna återfunna och vi kunde grilla lite korv.
Baileys var inte borta så länge, han lallade nog mest runt och nosade och sket i oss. Den lilla donna däremot... Ojoj... C ringde till och med en spåtant som kunde beskriva henne på pricken (utan att C sagt något annat än att "vår hund har sprungit bort"). Hon sa att Z skulle komma till oss när hon var färdig med att jag rådjur... Ja, herregud. Man har ju inte tråkigt med våra små monster till älsklingar! Nu ligger både fyrbenta och tvåbenta utslagna och i detta läge kommer vi nog stanna ett tag.
Tror med andra ord att jag skippar gymmet idag! ;o)

Hoppas ni har en trevlig alla ♥-dag!

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha vilken mysig alla hjärtans dag & lite jobbigt också kan jag tänka mig att jaga hundar i snön =) hundarna var säkert överlyckliga kan jag tänka mig ;)

2010-02-15 @ 12:59:04
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0