i går

Igår hade vi två kompisar på middag och planen var att gå ut sen. Så blev det inte riktigt, men en grymt trevlig kväll hade vi i alla fall!


På mig hade jag klänning & strumpbyxor från H&M, armband från H&M, Primark & Italien & svart/lila sotning.

I eftermiddag har jag och C fikat och lämnat bilen hos dem som var här igår, jag har fått lite plugg gjort och i kväll har jag och älskling legat raklånga i soffan och tittat på film.  En riktigt myssöndag! (förutom plugget då..)

Nu blir det strax bingen för i morgon väntar en hel dag med plugg. Skjut inte upp till imorgon det du kan göra idag har jag tyvärr inte riktigt levt efter... 1:a mars är det ju faktiskt då också. Snart är det vår på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Bianca

Vilka vackra ögon! ♥

2010-03-02 @ 23:11:36
URL: http://biancal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0