Feb. 26, 2010


Surfers Paradise


Brisbane
Blir lite sugen på att gå till frisören och ljusa upp mitt hår när jag ser bilderna...


Graderna stiger sakta men säkert. När jag gick ut med Zahara så var det 2+, nu är det 4+ och man hör vattnet droppa från taket...
Hade tänkt träna idag, men känner mig fortfarande inte helt 100. Är inte tillräckligt sjuk för att bara ligga hemma, men känner mig inte tillräckligt kry för att träna. Hatar att vara så här småhängig! Kan inte förkylningen antingen (helst) bara gå över, eller bryta ut ordentligt så att jag blir fit-for-fight igen? Jag vill träna! Hoppas att jag mår bättre imorgon så att jag kan gå på ett flowinpass då.

Igår träffade vi en ny mäklare så dagen gick åt till att städa, putsa, skura och damma och sen blev det horisontellt läge i soffan resten av kvällen för mig. Älskling var i väg hela kvällen, så det var bara jag och mina fyrbenta älsklingar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0