från tidig morgon till sen kväll



Har varit lite frånvarande här de senaste dagarna men jag har en bra förklaring. Vi har börjat renoverat i nya huset så från kl. 10 i lördags förmiddag har vi nästan konstant varit där och målat, rivit, spacklat och slipat. Pust! Men jäklar vad fint det kommer bli!! Ni ska få se ordentliga före-och-efter bilder när allt är klart.

Blev så jäkla peppad av detta inlägg idag. Tyvärr hanns inte gymmet med då vi körde ett lager till på golvet, men det är ingen "walk in the park" så mina stackars armar kommer vara helt slut imorgon också. Jag som lovade mig själv igår att aldrig mer betsa golv! haha Men imorgon blir det en runda mellan tapetseringsomgångarna i min nya fina träningstopp som jag hittade på Stadiums rea.


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-26 @ 10:41:16
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Lorena

åh spännande att se hur det lbir!

2010-10-26 @ 14:49:00
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0