Vill verkligen gå och träna men bara jag g...

Vill verkligen gå och träna men bara jag går så känner jag av foglossningarna, som tyvärr har blivit lite sämre... Vet inte riktigt hur mycket/länge man ska "stå ut" på jobbet. Har ansökt om gravidpenning men jag tror inte jag kommer få det eftersom jag inte jobbar så mycket. Men jag kan ju inte direkt ta tjänstledigt utan pengar.. Blir så less! Vill göra en massa men orkar inte riktigt men samtidigt så får jag ont av att bara sitta ner också. Suck! Hoppas jag har en bättre dag imorgon i alla fall! Då är det picknick och vårruset med ett gäng vänner. :o)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jobbigt vännen, hoppas du kan gå vårruset iaf! Annrs får du sitta igräset & fika upp picknick kogen =) hur dags är det?

2011-05-03 @ 13:52:52
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: chris

Har hört att akupunktur kan hjälpa mot foglossning - hör med barnmorskan! Puss <3

2011-05-03 @ 21:58:17
Postat av: chris

Akupunktur kan hjälpa mot foglossning - hör med mödravården.... Puss <3

2011-05-03 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0