Zhob



Hämtade ut mina Nelly-skor innan jag gick och klippte mig och när jag packade upp dem såg jag att jag hade fått fel färg. Ville ha dem i beige men fick dem i tan. Har mailat och frågat om det har blivit fel men på hemsidan finns det inte ens den färgen att välja, så jag antar att jag får acceptera. Å andra sidan känns det som att man kan ha dessa lite mer året runt. Ett par i beigt är ju väldigt somrigt... Men ändå lite trist tycker jag! Får se vad jag får för svar och om jag ska byta i sånt fall.

Vad säger ni? Beige eller Tan?




Edit: Har fått svar från Nelly och tydligen så hade den beiga färgen ändrats, så jag skulle höra av mig igen om jag inte trivs med dessa. Då är ju frågan -får jag välja ett helt annat par eller bara någon annan färg? Orkar inte riktigt hålla på att strula med det här känner jag så jag behåller dem nog...

Kommentarer
Postat av: Anonym

- Trevlig helg :)!

2011-05-06 @ 22:09:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

trååkigt, jag fick mina att hämta ut med postförskott och det vill jag verkligen inte så får se hur dom gör nu.. trist!!

2011-05-07 @ 10:45:02
Postat av: Anonym

Lollo: ;)

2011-05-07 @ 10:45:22
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Snygga som fasen! Är de lätta att gå i?

2012-06-03 @ 18:57:12
URL: http://idasbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0