090407

Har haft en mycket bra helg och start på veckan. :o)
I lördags så var jag på fest och hamnade även inne i stan me några kompisar. Kvällen avslutades med en mycket god pizza!! hehe
I söndags så blev jag då faster till en liten Alexis, åker upp till Sthlm imorn för att träffa det lilla underverket! :o) Ska bli så kul! Stannar även till onsdan efter påsk. Ska bli så skönt att komma "hem" lite, hinna träffa familj och vänner utan att behöva stressa. Brukar alltid bli lite mycke att hinna med när man bara är uppe över en helg.

Igår var det träning som gällde och myskväll med C.
Idag så tänkte jag ta en tur i joggingspåret och ikväll så är det jobb som gäller, men bara tre timmar och sen är jag ledig i ca en vecka! :o)

Fick tussilagos av C som han plockat i trädgården
Vi köpte årets första pinnglass i fredags
Var tvungen att inviga mina gladiatorsandaler i lördags när det va sånt kalasväder! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0