fredag :o)

Dagen har gått väldigt snabbt idag. Kanske för att jag faktiskt har gjort något!? ;o)
Va ute med Zahara på morgonen och sedan stack jag in till stan för att hämta min massagebänk och till gymmet innan jag skulle jobba på eftermiddagen. Fastnade dock på Oasen och satt och pratade med en kompis tills det var hög tid att sticka hem och byta om. Skulle jobba åt en jobbarkompis på eftermiddagen som ville vara ledig. Var bara 3 timmar, så det gick rätt fort! :o)
När jag kom hem höll C på att städa bilen och när han var klar åkte vi och storhandlade. Så nu ekar det inte längre i kylskåpet! hehe

Förövrigt så har det varit en väldigt varm och solig vårdag! Hur underbart väder som heslst har det varit,och ska vara så hela helgen! :o)
Imorgon ska jag, C, Zazzi och Baileys ta en heldag med utflykter. Först så åker vi neråt, C vill provköra nån motorcykel. Sen får vi se vart vi tar vägen! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0