god kväll

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Gick faktiskt väldigt fort idag! *skönt*
Efter att jag kom hem från amf och gymmet så njöt jag lite i solen, var ju inne hela dagen igår! Sköt upp resterande deklarationsjobb tills imorn! hehe

Blev inte att jag lämnade tillbaka pumpsen som jag köpte igår... *oups* ;o) Ska klura lite till på om de kan komma till användnig, för helt ärligt. Föööör många skor kan man väl inte ha!?! eller? ;o)

Nä, nu ska jag nog ta och krypa ner bredvid C. Han sover nog redan sött! Han ska på möte i Västerås imorn förmiddag, så han ska upp tiiidigt. Många möten i vårt avlånga land för honom den här veckan. Som han flänger och far min lilla plutt! ;o) Puss på honom!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Haha, vi kanske får lägga ut kontaktannonser efter nya män ; ) "OBS: DU tar bort spindlarna om dom dyker upp!" hIHI :D

2009-04-29 @ 12:18:46
URL: http://lindablom.se
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Som jag skrev så är dom lite längre i modellen : ) Love IT!

2009-04-29 @ 16:49:10
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0