långledigt

Har äääntligen blivit klar med deklarationen! *puh* :o) Så nu kan jag med gott samvete sitta ute i solen och njuta. Ska ev försöka pallra mig iväg till gymmet också. Men det beror på om jag får sällskap där eller ej. hihi Annars så överväger jag en joggingrunda istället. Jobbigt bara med all pollen! *suck* Är verkligen inte kul att knapra tabletter, hälla i ögondroppar och överkonsumera nässpray.
Jag älskar verkligen våren och försommaren! Absolut bästa tiden på året! Men tänk om man kunde få uppleva den utan att vara konstant snuvig och trött! Men jag antar att jag inte ska klaga, finns ju de som har det betydligt värre! Men lite smågnällig måste man väl få vara ibland!?! ;o)


Kommentarer
Postat av: Lollo

skönt för dig att ha gjort deklarationen färdig! mycket att tänka på antar jag!



Jag kan ge dig receptet sen om morotskakan blev bra haha, har aldrig testat det innan så får se sen =)

2009-05-04 @ 14:28:50
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0