i'm back

Tillbaka i vardagen efter en underbar vecka på Öland! Eller egentligen åkte vi där ifrån i lördags, men vi tog en sväng ner till C's föräldrars stuga i Blekinge innan vi åkte hem igår. Orkade inte sätta mig framför datorn då uten det blev en film innan jag begravde min näsa i min bok igen. Har varit väldigt asocial de senaste 2 dagarna. Har fastnat totalt i Twilight böckerna. Har plöjt igenom 1:an och 2:an och måste försöka hitta någon som har 3:an, elst nu! ;o) Den var tyvärr utlånad på biblioteket...

Veckan på Öland har bestått av god mat, sol, bad och lite shopping. Och i fredagförmiddag spenderade jag på hästryggen. Har fortfarande träningsvärk, så det märks att det var alldeles för länge sedan sist!! Trodde jag nästa inbillat mig hur underbat det är, men jag gick runt och var helt lyrisk hela eftermiddagen. Hade det inte varit för min allergi så hade jag defenitivt varit i stallet så ofta jag bara kunnat!


William -"Bara" 1,83 i mankhöjd. Bra utsikt hade jag i alla fall! ;o)



Vi paddalde kanot en kväll



Kommentarer
Postat av: Lollo

vad härligt du verkar haft det på öland ! =)

2009-08-17 @ 23:31:58
URL: http://www.modeflickan.se/Confessionsbyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0