mer om dagen

Hamnade under nålen när jag var inne i Växjö. Har inte varit så nöjd med tatueringen jag gjorde senast och gick in för att se om det gick att göra något åt. Det gjorde det och jag behövde bara vänta en timme och sedan hade han tid. Super! :o) Så nu är den mycket bättre.
Tillfixad men lite svullen. Skillnaden är framför allt vänstra kanten och stjärnorna.
Den är även uppljusad med vitt. :o)


Fick mig en glad överraskning när jag kollade mitt schema förut också. Trodde jag skulle jobba ikväll, men det var visst imorgon plus att de ringde för en stund sedan och frågade om jag kan jobba natten också. Ja tack! Behöver alla slantar jag kan få! :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu behöver du inte störa dig på de mer :D

2009-08-18 @ 17:45:54
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-18 @ 20:37:58
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0