mörker...

Visst hösten är mysig och har en viss tjusning. Men jag är inte färdig med sommaren än! Solen var alldeles för långt ner på himlen när jag slutade jobba nu vid tio... Suck
Jaja, augusti är ju inte slut än och vem vet, det kanske blir en toppen höst! Vet ju inte alls vad framtiden har förberett för oss. Förhoppningsvis så sitter jag inte är nere, i detta hus, så många månader till. Känns lite vemodigt på ett sätt, men jag är verkligen redo att flytta på mig igen. Är ju lite rastlös av mig, så jag trodde inte att vi skulle bo här så länge som vi faktiskt har gjort. :o)

Ska nog ta och kika på en film nu så att jag kan stanna uppe lite längre och sova på förmiddagen imorgon för då är det natt jobb (18-05) som gäller igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0